fun

WWW Wednesday | June 22, 2016

WWW Wednesday is a weekly meme hosted by Taking On A World Of Words in which we answer the following questions:

  • What are you currently reading?
  • What did you just finish reading?
  • What are you planning on reading next?

Tell me your three W’s in the comments! Here are mine…

WHAT ARE YOU CURRENTLY READING?

I’m currently reading A Court of Mist and Fury by Sarah J. Maas and hot, smoking, holy heck. This book is gonna kill me, it’s so good! If you weren’t aware, A Court of Mist and Fury is the sequel to A Court of Thorns and Roses, which is a very loose retelling of Beauty and the Best. The first book is good, but this one has just taken it to a whole other level! All I can say is WOW!

WHAT DID YOU JUST FINISH READING?

I just recently finished Batgirl Vol. 1 by Cameron Stewart, Brendan Fletcher, Jared K. Flether, Maris Wicks, and Babs Tarr and it was absolutely stellar! In this version of Batgirl, Barbara “Babs” Gordon is a grad school student by day, and a crime fighting vigilante by night! It’s so rockin’ and there’s so much awesome girl power in this comic! The art was fresh and young and I just loved the whole package!

WHAT ARE YOU PLANNING ON READING NEXT?

I’m next in line at the library for My Lady Jane by Brodi Ashton, Cynthia Hand, and Jodi Meadows, so if that’s checked out by the time I finish ACOMAF, I’ll be reading that. But if that’s not checked out when I finish ACOMAF, I’m probably gonna pick up The Star-Touched Queen by Roshani Chokshi!

Advertisements

17 thoughts on “WWW Wednesday | June 22, 2016”

  1. I’m excited to see your post on My Lady Jane. I just got it but haven’t really heard anything. I just finished Six of Crows (which OMG was so good!) I’m currently reading Glittering Court by Richelle Mead. I think my next book after GC is going to be Truthwitch by Susan Dennard.

    – Jenn

    Liked by 1 person

    1. i’m excited to read my lady jane–it looks like a great story! glad to hear you liked six of crows (i need to get on reading that, lol)! how do you like the glittering court? i was kinda disappointed with truthwitch, tbh, but most people love it so i hope you enjoy it!

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s